Všestranný stroj Ducati Diavel

16.9. 2020

Tři Ducati v jedné

Ducati Diavel je dalším oprášeným diamantem italské značky. Vytáhnout jej zpět na silnici se rozhodlo Ducati v roce 2010 na domácí motocyklové výstavě EICMA, která se každoročně koná v Miláně. O pět let později pak přišla s druhou generací. O rok později všem ujela Xdiavel, která byla svého času nejrychlejší Ducati vůbec. V roce 2019 vyjela z továrny v Bologni Diavel 1260 v klasické verzi i ve verzi S.  

Nadčasový charakter

Morka v sobě skloubí tři typy motorky. Můžete vyjet do světa sporťáků, naháčů nebo cruiserů. Ducati Diavel je totiž silný svalovec, který je zároveň velmi obratný v zatáčkách. V Ducati se rozhodli, že spojí přednosti a výkonnosti naked-bike s power-cruiserem. Design se opět neobešel bez inspirace historií tohoto modelu. Vznikl tak nádherný kousek, který vypadá ďábelsky dobře.

Silný motor, obrovský výkon, příjemný podvozek

Základem Ducati Diavel i Diavel S je motor Testastretta o objemu 1262 ccm a výkonu 159 koní. To dodá agresivnímu a svalnatému vzhledu ještě více kuráže. Váha obou motorek je 218 kg. Nové modely Diavel se nezřekly ani nízkého sedla, širokých řidítek nebo centrálního umístění stupaček. Co ale prošlo obměnou, je podvozek, který zaručuje perfektní ovladatelnost i vůli do zatáček, přináší také vylepšenou ergonomii pro ještě větší komfort pro jezdce i pasažéra. 

Rozdíly Diavel a Diavel S

Na první pohled moc rozdílů mezi motorkami není. Když pomineme barevné pojetí, obě motorky jsou stejně silné, obě mají stejné rozměry. První rozdíl najdeme v předním odpružení. Zatímco klasický model je vybaven 50mm plně nastavitelnou upside-down vidlicí, model S nabízí plně nastavitelnou upside-down vidlici Ohlins 48 mm s povrchovou úpravou TiN. To samé platí i u zadku, jenž má model S osazen vidlicí téhož výrobce. Model S má také o něco vyšší výbavu, která je oproti klasice doplněna například o rychloražení up/down EVO (DQS).

XDiavel nebo Diavel Diesel

XDiavel je motocykl uvedený na trh v roce 2016 a také byl rozdělen na klasický model a verzi S. Jedná se o první Ducati, která začala používat řemenový pohon. V roce 2019 došlo k navýšení výkonu, který se zastavil na velkorysých 152 koních. 

Diavel Diesel vychází ze spolupráce Ducati s výrobcem oděvů Diesel. Výsledkem je nádherný motocykl v limitované edici 666 kusů. Více jich zkrátka ve světě nenajdete. Motocykl je postaven na druhé generaci Diavel. 

Ať už sáhnete po jakémkoliv modelu, určitě chybu neuděláte. Všestranně nadaný agresivní svalovec s pohodlným podvozkem i příjemným sedlem. To vše zažijete pouze s Ducati Diavel. Pro více informací zavolejte, napište, nebo zajděte rovnou k nám do showroomu na Husovce.

MOTORKY